2011 m. sausio 11 d., antradienis

Be Happy [No, really, be happy]


Šypsokis, kaip tą dieną kaip mudu susitikom.
Šypsokis, kaip tada, kai permirkęs sniegu grįžai namo.
Kvatok iš širdies, kaip tada kai numynei man koją.
Juokis iki ašarų, kaip tada, kai pamatei mane su veido kauke.

Būk laimingas, kaip tada, kai buvai mažas vaikas.
Būk linksmas, lyg vėl išgyventum linksmiausius savo gyvenimo mementus.
Šok, kaip tada, kai gavai naują dviratuką.
Klyk iš laimės, kaip tada, kai supratai, kad šiandien tavo gimtadienis.

Nusišypsok, kad galėčiau ir aš tai padaryti, nes tavo šypsena mane linksmina.
Ne, nesakau, kad ji juokinga, ji tiesiog užkrečiama.
Juokis, kad galėčiau ir aš pasijuokti.
Ne, ne iš tavo juoko, o dėl to, kad man patinka žiūrėti į tavo akis kurios taip pat juokiasi.

Gyvenk, taip, kaip gyvenai iki tol kol susitikom ir nepradėjom gyventi drauge.
Mylėk, taip, kaip mylėjai tą benamį katinuką, kuris netikėtai užklydo prie tavo kojų.
Svajok, kaip svajojai tada, kai išvydai krintančia žvaigždę ir klykiai, kad būsi kosmonautas.
Tikėk, kaip tikėjai būdamas vaiku, kad Kalėdų senelis tikrai įlenda pro kaminą.

Gyvenk ir žvenk, kaip darau ir aš ;D

Komentarų nėra: