2015 m. rugsėjo 19 d., šeštadienis

Hippie day 2015.09.18-19


Nežinau kodėl, bet pagalvojau, kad grįžti prie blogo būtų visai nebloga mintis, o grįžimą norėčiau pradėti paprasčiausiai savo istorija iš ESN naujokų mokymų/krikštynų.
2015.09.18
Šios dienos laukiau tikrai ilgai, dar nuo pat savo krikšto. Su Unicorn'u karts nuo karto pakalbėdavom, kaip bus linksma, ką išgersim ir panašiai.
Kai artėjo lemtinga diena, ji žinoma atėmė daug nervų, o ir tema atrodė visai man nesuvokiama... Hippies vs Hipsters. What ? Juk aš nieko panašaus savoje spintoje neturiu..bet...truputis kantrybęs, draugės prisilietimas ir gavosi visai neblogas vaizdas.
Tai vat.. pabandysiu viską papasakoti kiek galima detaliau... nes tiesiog noriu pati viską prisiminti, o po laiko, kai skaitysių ką čia rašiau, norėsiu ir pasijuokti.
Here we go...
Mums su vyreliu buvo patikėta pristatyti vaikus į jų krikšto vietą. Tad kaip 'tobula pora' mes viens kito nepalikom ir priėmėm šią užduotį :) Nors vyrelis nuo pat ryto verkė ir prašė eiti su juo apsipirkti, nelabai galėjau tai padaryti..nes aš moteris ir man reikia daug laiko susiruošti :D Šiaip tikrai visai malonu yra pakelti ragelį ir girdėti žmogų sėdint darbe ir tau sakant 'Sveika žmonele' ;D 
Kad jau esu gera žmona, pasižadėjau vyrui nupirkti ko jam reikėjo, tad anksčiau iškeliavau į suplanuotą susitikimo vietą ir kaip tyčia dukrelė parašė, kad ji bus taip pat ten, nes jai pavyks sudalyvauti renginyje. Tokios naujienos man tikrai pakėlė nuotaiką.
Nors vyras ir vėlavo, man nebuvo nuobodu laukti vaikų, nes visi jie atėjo labai spalvingi ir traukiantys kitų akis - stebino tik tai, kad sugebėjom visi susirnkti ir vieni kitus atpažinti.
O štai kai pasiekėm autobusą ir prasidėjo linksmybės.
Tas autobusas... mini busas ir tiek. Jis jau buvo dalinai pilnas ir mes ganėtinai isteriškai bekikendami paklausėm ar tilps dar trylika galvų. Stebuklas - bet tilpo. Stovėjom, sėdėjom susispaudę, bet niekas nesiskundė, o ir važiuoti buvo linksma.
Mes nebūtumėm MES, jei neparodytumėm žmonėms kaip visi sutelpam vienoje vietoje.
Vyrelis buvo baisiai alkanas (niekada nebūna sotus), tad sugalvojo pasisotinti bananu. O būdamas geras vyras ir su žmona pasidalino :D



Žinoma, eiti su sunkiom tašėm kelkraščiu buvo nelengva, bet bent smagu. Niekas nesiskundė, tiesiog tikėjosi greičiau pamatyti finišą. Ir galiausiai mums pavyko.
Sodyboje galutinai savas detales susidėję, mes galėjom leisti sau ir pasifotkinti ir su žmonėm pabendrauti.

Žinoma, mes su Vienaragiu nebūtumėm mes, jei nesusitarusios ateitumėm su identiškais akinukais. Telepapija all da way!
Nors jaunimėlis pasitaikė keistai ramus, o oficialioji dalis pasidarė laaabai ilga, vis tiek buvo smagu. Bent jau man.
Prisišokau, prisidainavau... pasirodo ne tik balsą prarėkiau, bet ir sugebėjau kojas pritrinti ir kojos nagą susilaužyti (wtf ;D).
Kai kurie naujokai buvo tikrai labai labai osom, turėjom apie ką pakalbėti ir bendrais judesiukais pasikeisti. Džiaugiuosi, kad su jais susipažinau.
Žinoma, prezio šokis pagal Boom shaka laka buvo killer :D
O vakarėjant tikrai išliko tik stipriausi ir energingiausi žmonės:D

O naktis..gerai..rytas..buvo ..interesting :D Vyras traukte truktelėjo mane į antro aukšto lovą, kai tiesiog atėjau paaiškinti jam, kad reikia miegoti.. Jis ir pasakė, kad miegos, jei prigulsiu... Velniop..pagalvojau why not. Buvo keistoka... visgi vilkėjau tik ilgą sijoną ir vos liemenuką dengiančią skarą... Nekalbėsiu apie tai, kas liko iš to liemenuko :D Ta prasme gal aš per daug kažką susiveržiau, bet blea...

Tai va... miegas..Niekas nemiegojo. Viena mergaitė pasako, kad jai 6:03 reikai keltis,o tada jai pranešam, kad dabar yra be penkių minučių šešios :D 
Isteriškas kikenimas, neaiškios pokalbių temos.. paslapčių dalijimasis... Sužinojau apie kai kurios artimus žmones tokių perliukų, kad kelias minutes net keista buvo į juos žiūrėti ir apie juos galvoti...Bet aš esu labiau linkusi tikėti savais žmonėmis, nei broken phonu.

Kai nepamiegojom nė valanos ir iš lovos išlipom valgyti bomžonkių, o aš sau leidau dar vieną kokteilį išgerti, pokalbiai nesibaigė. Pasirodo savoje esn'erių šeimoje turiu ir "kaimynėlį", kuris po mano terirotija vaikystėje vaikščiodavo. Mažas tas mūsų pasaulis.
Kai jau reikėjo eiti namo... buvo sunku..Stebiuosi kaip kojos ir rankos nenukrito.

Bet namai buvo pasiekti.. Tikrai buvo sunku..nemeluosiu... Jaučiausi kaip lavonas, o mylimos dainos jėgų nesuteikė. Smigau į lovą... Sadly dviems valandoms....


Cituoju savo fb page now:
". kai pamiegi dvi valandas, galva plyšta, šaltas vanduo nepadeda, o kambarys primena pirtį... kai sūris iš šaldytuvo nenumalšina alkio, o mylimiausias mineralinis troškulio...ir kai skambanti muzika liepia pamiršti apie visus miegus ~ supranti kad nori kažko stipraus. Per porą minučių užmaskuoji juodas akis storais akiniais, užsidedi vaikiška sarafaną, išsitrauki dviratį ant kurio du metus neteko sėdėti ir pirmyn... 


duobėtais keliukais ir iš vis..pievutėm pasieki kioskely, nuperki du kebabus ir reikia grįžti namo...o čia linksmoji dalis. Kebabai dideli ir karšti, maišelis suplyšta dar ant dviračio neatsisėdus,, o kažkaip namus pasiekti reikia..tai va, dviratį valdom viena ranka...didžiausiu greičiu lekiam keliu nes žvirkelis užkniso...koks skirtumas kad už nugaros policijos mašina ...yolo they say. Bet namai buvo pasiekti ir bent žmogum dabar pasijusti galima. Tai va. Long story short this is".
Taip..buvau ištroškusi kebabo...


Kas iš vis geriausiai įsiminė ? Mano vyro karštis, "norim dar" daina, mudviejų su vyru šokis automobilių aikštelėje po žibintais su Ed Sheeran and then this 
https://www.youtube.com/watch?v=igNVdlXhKcI

Marvin Gaye nanana :D Smagiai pasiūbavom :D
Tai va.. viskas taip trumpai ir aiškiai... man tik smalsu..kada aš pamiegosiu :D

Komentarų nėra: